28 Mayıs 2014

Aykut Öğüt & Ayratown Ticari Başarı

Kimdir bu Aykut Öğüt? İşin açığı pek bilmiyorum. Kitaplarında anlattığı kadarıyla tanıyorum kendisini. Ama bence Evrenden Torpilin Var kitabıyla insanların umutlarını sömürmeye başlayan, bunu diğer kitap ve seminerleriyle devam ettiren ve nihayetinde www.ayratown.com sitesiyle işi tamamen ticarete döken kişidir kendisi.

Kitabında "evrene olumlu mesaj göndermenin" kendinde faydasını gördüğü ve diğer insanların da faydalanmasını istediğinden bahseder ancak bunca tantananın tek amacı ticarettir. Ayra Town isimli internet sitesinde video mu izlemek mi istiyorsunuz? Verin parasını izleyin. Soru mu sormak istiyorsunuz? Parasını verin ve sorunuzu cevaplasın. Sitede herhangi bir şey mi yapmak istiyorsunuz? Verin $44.44'ü, pasaportu alın ve videoları $11.11 yerine $8.88'e izleyin!

İşte bu; insanların zaaflarından, kötü durumlarından faydalanmanın daniskasıdır. İnsanların umutları üzerinden para kazanmanın dik alasıdır. Ha, desin ki bu işi para için yapıyorum. İnsanları "kandırıp" üzerlerinden para kazanıyorum. O zaman tamam. Aykut Öğüt'ün elini sıkarım bu ticari başarı için.

Ancak bu işi "başınıza iyi şeyleri nasıl getireceğinizi öğrenmek istiyorsanız toslayın bakalım paraları" derseniz, işte bu insanları kandırmaktır!

Şunu da belirteyim, Aykut Öğüt'e parasını vermediğiniz sürece (seminerler dahil) ulaşamazsınız. Sitenin hiç bir yerinde iletişim bilgisi yok. (Site nasıl kullanılır kısmı hariç)

Millet gönül rahatlığıyla insanların sırtından para kazanıyor ya, en çok da buna üzülüyorum.